3 Eylül 2011 Cumartesi

ELVEDA İSTANBUL !!!!!



              Bu yazıya başlamak inanın hiç içimden gelmiyor...
Güzelim İstanbul !!!!Ahhhh İstanbul seni hiç bırakasım yok amaaaa...Amaaaa işte!!!
              Yordun beni be güzelim,herşeyinle yordun !!! Trafiğinle,insanlarınla,havanla,suyunla yani herşeyinle yordun...Yaşayamıyorum senle!!!!
             Biliyorum hiçbir zaman gönlümden düşmeyeceksin,seni hep özlemle anacağım,sana koşabilmek için fırsatlar kollayacağım...çünkü seni seviyorum...Ama araya biraz özlem girsin tatlım...Kaz dağlarının muhteşem oksijenini solurken seninde havanı özleyeyim,bomboş caddelerde araba kullanırken 100 metreyi nasıl 20 dk.da gittiğimi özleyeyim,duru temiz sularda yüzerken boğazda yüzüşen kavun karpuz kabuklarını özleyeyimmmm !!!!
            Ne yalan söyleyeyim seni seviyorum İstanbul'um ama araya biraz mesafe koymanın zamanı geldiii....
           SANA SEVDİKLERİMİ EMANET EDİYORUM...Lütfen onları bunaltma...Tekrar görüşmek üzere nazlı yarim !!!!!

fuliş
            

Hiç yorum yok: