30 Eylül 2011 Cuma

MELEKLER



                 Meleklerle yaşamak  !!!!!(Beki İkala Erikli)
  Kulakları çınlasın sevgili arkadaşım Emel Gedikli aylar önce bana bu kitabı okumamı tavsiye etmişti...
                 Geçen gün migros'da kitap reyonuna bakarken bir anda gözüme ilişti..''Meleklerle yaşamak''...Ama maalesef  bir kitap değildi bir DVD idi,üzülerek yerine bıraktım..alışverişimi yaptım,çıktım ve bu kitap da hayatın günlük telaşesi içinde aklımın  bir köşesine göç etti..
                 Aynı gün ani bir kararla Altınoluğa çarşıya gitmek geldi içimden..Genellikle bunu yapmam çünkü herzaman kalabalık ve de benim için hiç cazip olmayan bir yerdir...Neyse çarşıya girdiğim anda karşıma bir kitapçı çıktı ve vitrininde en önde ''MELEKLERLE YAŞAMAK'' adlı kitap !!!
O anda anladım ki bu kitaba sahip olmak  için gelmişim.İçeri daldım kitabı aldım eve kendimi zor attım ve bir nefeste okudum bitirdim...
                Kitap hakkında yorum yapmayacağım...
                Ama ben iyiki almışım..Alın ,okuyun ne demek istediğimi anlayacaksınız...Sahip olanlar şu anda eminim bana gülümsüyordur..
                Herşeyin başlangıcı İNANÇ !!!!!! 
Teşekkürler Emel Gedikli seni seviyorum arkadaşım, kulakların çınlasın bu yaz yaptığımız konuşmalar hala aklımdaaaaaaaaaaa.....


fuliş

Hiç yorum yok: