8 Aralık 2009 Salı

İÇİNİ GÜLDÜR


                      İçinizin gülmesi....
                  Biliyorum,şimdi bu içinizin gülmesi lafı nerden çıktı diyeceksiniz..Hani  bir laf vardır ''içimiz karardı''diye onu kim uydurduysa,bunu da şimdi ben uydurdum....Ne olur sanki ,kavga ettiğimizde,içinizi güldürseniz..olmaz mı? Bal gibi olur..Rahatladınız ya !!!Bağırdınız,çığırdınız,etekteki taşları döktünüz.Şimdi doğruyu söyleyin,içiniz gülmedi mi ?Güldü...Aşkınızdan ayrıldığınızı düşünün,ilişki düzgün olsaydı,ayrılırmıydınız hiç..Yepyeni aşklara yelken açtınız..Yine içiniz gülmedi mi? Peki ,hava kötü..Ya niye içinizi karartıyorsunuz.Gidin sinemaya veya girin sıcacık yatağınınıza pireleri uçuşturun..Böyle düşününce içiniz gülmedi mi?Güldü!!!!!
               Bu örneklerden size milyonlarca verebilirim.Çünkü iş edinmişiz içimizi karartmayı..
               Bırakın yaaa bunları..Güldürün içinizi.....Yüreğinize ,aklınıza,kısaca kendinize iyilik yapın...Hayatınızı karartmayın,kararttırmayın..
               Biliyorsunuz,bu dünyada misafiriz...Of'ların yerine Oh'lar daha hoş değil mi?

Allah allah bu gece bana ne oldu böyle?Güzin Abla ya döndüm...''Kelin merhemi olsa kendi başına sürer'' yahu....Yine sağdan sağdan esti bana...Ama bu güzel bir esme oldu değil mi?


fulya

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Nefis esmiş nefis..ben karartmam içimi..hep bulurum hayatta eğlenceli birşeyler..yağmuru ayrı severim karı ayrı..güneşi de..hepsi bizim için değil mi..sevinçte üzüntüde..keyif almalı hepsinden..içimizi güldürmeli..

Unknown dedi ki...

Değil mi ya....