11 Aralık 2009 Cuma

YILBAŞI PROGRAMI !!!!





                          Bu resmi merak ettiniz değil mi ?Ha ha haaaa !!!!
     Benim güldüğüme bakmayın...Bu çok özel bir yılbaşı programının en basit ögesi...
      Hemen anlatayım,siz de bilgilenin ve ilgilenenleri  bilgilendirin..Biraz masraflı ama olsun yaaa,hergün yılbaşı değil ki..... Geçenlerde internette gezi programlarına bakarken ,birden bire bu  Uçan Halı Servisinin ilanlarına rastladım..Attım bir mail..Bu ne diye sordum..Bana uzun uzun bir cevap yolladılar...Bir program bir program...Tabiii ki  turların bazen ne kadar üzücü şeyler yaşattıklarını bildiğimden,bu sefer görüntülü telefonumdan aradım..Karşıma bir Hintli çıktı,adamın ne dediğini anlamak mümkün olmayınca,çıkardım cebimden görüntülü tercümanımı,soktum devreye...Eh o zaman biraz anlaşmaya başladık.Neyse uzun lafın kısası,o kadar işlerinde iyiler ki,beni telefonda ikna edemeyince benden  1 saat zaman istediler..Telefonu kapadım,tercümanımı cebime soktum,arkama yaslandım,ve ''sıktı adamları,yediremediler bana bu hikayeyi''diye  düşündüm..
      1 saat sonra,balkonda bir patırdı bir gürültü..Korkuyla yerimden kalktım.Bir de ne göreyim..Hintli amca halısıyla birlikte bizim balkonda.....Ahhh !! O zaman ikna oldum işte...Hemen ayaküstü bana programımı  anlattı...Akşam 20.00 da beni balkondan  alacak,önce Viyana,Roma ,Paris semaları....Londra'da Mr.Chow'da akşam yemeği..Sonra ver elini Newyork semalar,orada yeniyıla hoşgeldin partisi..Daha sonra Tokyo,Sidney ve sabah saat00.80 bizim balkon..Haa ,bu arada sürekli havada değilsin,her şehirde şehir turu da var..Bir de tabikiii limitsiz içkiiii...Hem de Don Perignon !!!!
        Ehhh artık adama ne diyeyim..El şıkıştık,beni dolandırmasın diye bir sürü kontrat imzalattım..(bir de yılbaşı gecesi programsız kalırım filan aman haaa).Adam uçan halısına atladığı gibi gitti..
        Anlayacağınız,benim yılbaşı programım bu..Darısı başınıza.....
Kıskanmayın,sizin de olur !!!!

Hahahaaaaaaa
NOT:Bu arada yeni yılın ilk günlerinde size bu muhteşem gecemi anlatırımmm...




fulya

Hiç yorum yok: