30 Aralık 2009 Çarşamba

SAAT TAM 24.00 da YAPILACAK ÖNEMLİ TAVSİYELER..





                          Eh,bir yılı daha geride bırakıyoruz...
                     Size yarın buralardan zırvalayamam diye bu geceden yazayım
istedim.Biliyorsunuz benim yılbaşı programım biraz yüklü,hazırlık lazım......
                    Şimdi: İsteyin istediğinizi yeni yıldan,çekinmeyin,ayıp filan olmaz, belki insaflı bir yıla denk geliriz.Ama bu isteklerinizin olabilmesi için bir takım şartlar var.Bunlardan en önemlisi,saat tam 24.00 da hemen saniye geçirmeden ,(daha önceden edinin mutlaka) eski donunuzun yerine kırmızı yepyeni bir don giymelisiniz..O arada aman ha!! Kocaya ,çocuğa,eşe dosta  yeni yıl öpücüğü vereceğim diye bu işi savsatmayın..Önce kırmızı don işini halledin,sonra bütün gece öpücük dağıtın..Hımmm sonracığıma,yine gece tam 24.00 da,sokağa,balkona,çatıya farketmez kısaca soğuk havaya çıkıp gözlerinizi gökyüzüne dikin,yıldızınızı bulun(bakın çok mühim sadece kendi yıldızınızı)bilmiyorsanız önceden internetten araştırın,neye benzediğini tesbit edin,ona bakın ve üç kere gözlerinizi kırpıştırın,dileyin dileğinizi...
                   Daha bir sürü yöntem var,ama bu ikisini bir arada yapmak çok mühim.Ben bunları hiç başaramadım.Onun için yeniyıl gelirken bana birşeyler getirmiyor..Ama bu sene kararlıyım..Başaracağım..Nasıl mı ?Kırmızı donu alıp,10 dk evvel balkona çıkacağım..saat tam 24.00 da hem don değiştireceğim,hem de yıldızımı bulacağım...Hahahaaaa..Bu yaştan sonra bana bakan olmaz,siz düşünün konu komşuyu...Biraz zor bir iş gibi gözüküyor,aman dikkat yıldızınıza göz kırparken aynı anda da don değiştirirken yanlış birşeyler yapmayın haaa.....
                   Ehh ,benden bu kadar...
                   Şaka bir yana sevdiceklerim,sizlere müthiş güzel,hayırlı,uğurlu,neşeli,paralı,sağlıklı bir yeni yıl diliyorum !!!!!


Fulya

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Şahane bir yıl olsun Fulyacığım..

Unknown dedi ki...

hepimize canikom,hepimize...