1 Ocak 2010 Cuma

YILBAŞI GECESİ ERTESİ




                       Yılbaşı gecesinin nasıl geçtiğini merak ediyorsunuz değil mi ?
Muhteşem geçti..Akşamüstü,yol arkadaşımın resmini çektim..Gördüğünüz gibi  biraz yorucuydu ama çok eğlendik..
Bizim Hintli rehbere yalvardık yakardık,Sidney'e gitmeyelim,bizi Katmandu'ya götür dedik,önce biraz naz yaptı ama ekstra parayı verince bizi en son Dalai Lama'nın evine sabah kahvesine götürdü..Meğer arkadaşıymış,çok iyi ağırlandık..Kahve biraz sertti ama ruhsal sohbet muhteşemdiii...Tam kapıdan çıkarken bir de baktım ki karşımızda Richard Gere...O da Dalai Lama'yı ziyarete gelmiş.Şöyle çapkın çapkın bir bakış attı..Ama bana söker mi..Evde gül gibi kocam dururken..O da ne öyle sabah sabah..Tersleyecektim ama hadi yeniyılın ilk günü arıza çıkarmayayım dedim..
                 Gelelim,organizasyonu yapan şirkete..Valla herkese tavsiye ederim..Her türlü konforu düşünmüşler,havada bir elin yağda bir elin bağda..Öyle yüksekten uçmadığından türbülans filanda yok..Mis gibiydi..
Yaaa,sadece Newyork'taki sokak partisi  güzel değildi,çok kalabalıktı ..Onun haricinde herşey mükemmeldi..Size sadece bu tip bir geziye katılmadan önce 3 gün 3 gece uyumanızı tavsiye ediyorum,yoksa resimdeki arkadaşım gibi perişan olursunuz..Ben akıllı davranıp şehirler arası uçarken biraz kestirmiştim,onun için daha iyi durumdayımmm....
                Neyse artık şu açıkta kalan popomu örtmenin zamanı geldiiiii......

fulya

Hiç yorum yok: