30 Kasım 2009 Pazartesi

SABAH SENDROMU






                              Bayram bitti....
                        Bu ne demek oluyorrr...Okullar açıldı..Bu ne demek oluyor...Fulya için kalk borusu 06.30 da çalıyor demekkkk. Of Of Offfff..  
                        Aman tanrım !! Bu sabah ne zor kalktım yaa.Saat  çaldı çalmasına da iki kere duymamazlıktan geldim,meret 5 dk da bir tekrara ayarlı...O 5 dk lar arası uyku ne güzel yarabbi..Uzun metrajlı rüya bile görüyorum...Neyse fırladım yataktan,bir ayağımda terlik var ama ötekini giymeyi unuttuğumu tuvalette farkına vardım.Ayol tek terlikle olurmu !!Koşar öteki tekini de giyersin,terliksiz olmazzzz..Kulağı çınlasın babam,küçükken terliksiz gezdiğimde ''onları ayağına dikeceğim'' diye korkuturdu..Ordan alışkanlık kaldı ..Ne me lazım,gelir diker filan !!!Neyse Efe'yi kaldırırsın..Allahtan Efe benim gibi değil ''kalk'' deyince fırlıyor yataktan..Artık o nasıl bir kalk komutuysa...Yedirirsin,giydirirsin,doğru arabaya ve en nihayet okula bırakırsın...Ohhh, oğlan derse yetişti.Döner eve gelirsin..O uykulu halde başlarsın 5 katı çıkmaya...Bitmez o merdivenler..Dördüncü katta  artık tıslar gibi ''İmdat'' demeye çalışırsın,tık nefes eve varırsın..Gözümde kuş tüyü yastıklarım,yorganım,sıcacık yatağım...Ama anahtarı kapının kilidinde çevirdiğim an da birşeyler oluyor bana..Cin kesiliyorum...Herşey ters  bende..Ayol eve gelmişsin,iş miş yok..Yatıp zıbarsana beeee...Ne mümkün !!
                       Yaparsın kendine şöyle güzel bir kahve..Yakarsın bir sigara..Bir kahve yetmez bir tane daha....
                       Kafein ve nikotin tutkusu  bu...Bismillah güne başlarsın..Artık o gün sana ne getiriyorsa onu yaşarsınnnnnn.....
Aslında günün devamında da neler olacağını biliyorum..Artık otomatiğe bağlandı hayat....Monotonluk bu olsa gerek..Vay canına yandığımın ...


fulya

Hiç yorum yok: