25 Kasım 2009 Çarşamba

İŞ Mİ BU YAAAAA.....


                   

                       Allah affetsin..Kurban bayramından nefret ediyorum...Kurban işinden nefret ediyorum.Et yemekten nefret eder oldum...
İki gün var..Karaları bağladım..
                  Sokağa çıkmayı çok seven ben(aman evde oturursam olmaz)
kurban bayramı boyunca dışarı çıkmaktan nefret ediyorum...
                  Bunlar yine iyi günler..Eskiden her bahçede üç beş hayvan katledilirdi..Hala burnumun ucunda kan kokusu...
Ellerinde kocaman bıçaklı adamlar ,sanki ''Kan kokirem..Belami arirem'' gibi dolaşırdı...
Her kurban bayramında evde kurban kesilir ,onun eti de kavurma olur yenirdi...Böööö...Sanki hiç et yenmez gibi,öğlen yemeğine bütün akrabalar anneannemin kavurmasını yemeğe gelirlerdi...Bööööö...Kokusu hala burnumda...Allah'tan artık 98 yaşında da kavuracak mavuracak hali yok...
Canını sevdiğim Basri'nin de o taraklarda hiç bezi yok allaha şükür....
Off yaa, ya bayılsaydı bu katletme işine...Herhalde çoktan terlikleri bırakıp kaçmıştım...
Hani şu kaçıp,yakalanana kadar onu bunu boynuzlayan boğaları candan kutluyorum..Sonunda yine olan oluyor ama hiç değilse kolay olmuyor..
                Bence bu hayvanların ağzı dili olsa,bize neler söylerlerdi bir düşünsenize...Ya mahkeme hakları olsaydı..Avrupa Hayvan Hakları Mahkemesine kadar giderlerdi de,bu işe sevdalılar günlerini görürdü...
               Şaka bir yana...Özürlerimle...Ama ben bu yapılan işten de ,Kurban Bayramından da nefret ediyorum...Her bela defedilsin veya isteklerimiz olsun diye adanan adaklardan da...Kırk göbek adayın yaaaa....

             Neyse , herkesin bayramını kutlarım..Kurban bayramını değil,sadece bayramınızı....

fulya
             

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Fulya bu tip nefretinden dolayı seni kutlarım. bu yüzyılda bu cehaleti yapan insanlara insan demek bana açıkça zor geliyor. her canlının yaşam hakkı vardır ve onu Allah yarattı allah alır canını biz aciz kullara bu devirde can almak yakışıyormu? insanlığın bittiği yer can almaktır. hangi canlı olursa olsun. buna ben kendi adıma bayram demeye ağzım varmıyor. bayram sevginin merhametin olduğu yerdir. hayvan kesip kan akıtmak acılıklı bir iş. ve nasıl ayaprlar anlamam sevgiyle kal hoşça kal

Unknown dedi ki...

Sevgili adsız,
aynı duyguları beslemekten keyif aldım.
Bir de kim olduğunu bilbilseydim...
Sevgiler.