16 Kasım 2009 Pazartesi

ABARTMAYIN HAA !!!




                           Bu deynek bildiklerinizden değil..Bunu kimsenin kafasında veya sırtında kıramazsınız..Çünkü bu sihirli bir deynek !!!!
                      Şimdi düşünün hakikaten böyle bir şeye sahip olsaydınız neler
yapardınız diye...
                      Ben olsam;
Oturduğum yerden herşeyi yapardım..Salla deyneği ıspanaklar 100 su yıkansın...Ellerin suda büzüşmeden..Salla dünya kadar soğan istediğin gibi doğransın..Gözün şişmeden,makyajın bozulmadan..Evdekilere kafan mı bozuldu salla şu meredi bir müddet yok olsunlar..(Ha burda kısa sallamak ve dikkatli olmak gerekir )
                  Yaaa.Ben herhalde domez ruhluyum....Böyle bir deyneğe sahip olacağım ve de böyle işlerle uğraşacağım...
                  Yok ya!!!!
Sallarım deyneği,fırt gelsin Cavalli'ler...Fırt Newyork..Fırt 5.cadde..Fırt En lüks lokantada karşı masada A.Banderas(karşı masada olsun çünkü ben evliyim)
                Amma salladım beee !!!!Sihirli deynek bile şaşırdı..
Şaşırtmayın,abartmayın..Ama hayalsizde kalmayın...



fulya

Hiç yorum yok: