1 Kasım 2009 Pazar

DAĞ ama HANGİ DAĞ....





                  Havalar soğumaya başladı...Dido'yla beraber bizimde kayak hayallerimiz debreşti...Eh,erken plan programda yarar var derler!!Bugün,nereye gitsek derdi sardı içimizi..Görende her yerde sağlam kar var zannedecek...Erzurum mu,Uludağ mı, Kartalkaya mı derken bir ara Dido İsviçre lafı bile etti...Vay anam vay.....Yok anacığım,ben laz hocamdan  vazgeçip,ta gavuristana kadar gidip de oradaki hiç tanımadığım gavurla kayamam..
Bu arada Uludağ'daki tek karadenizli hoca da benimkiydi  herhalde..Öyle ortalığa çıkıpta kavun karpuz gibi şeçemiyorsun..Kayak odasından  sana şöyle bi bakıyorlar,kim sana münasipse onu veriveriyorlar..Hocamla ilk karşılaştığımda anladım hemen laz olduğunu uyyy Allah öyle bir burun vermiş ki,sormayın gitsin..Ama şimdi sezarın hakkı sezara adamda müthiş bir sabır vardı..4 gün boyunca gıkı çıkmadan bana katlandı..Sağ diyor,ben sola yatıyorum,sol diyor ben sağa yatıyorum,bacak kır diyor,aaa delinin zoruna bak Allah korusun kırarmıyım,dimdik durdum valla .. Eee tabi ki,kayak odasındakilerinde hakkını yememek lazım ,ya bana Veli yerine başka birini verselerdi de döğüşseydik oralarda..İşi biliyorlar canım....Ben öyle takıntılıyımdır,bana yüksek ses,asık surat,yakın temas olmaz..Öyle biraz mesafeli,kadından korkan,sessiz bir eğitmen lazımdı..O da bizim laz hocaydı...Şimdi hatırladımda,kayarken(yani kayar gibi yaparken)düşmeme yakın,hani hissedersiniz ya,tam o sırada benden elimde olmadan Hayttt diye
bir nara çıkıyordu hem de hayt öyle  bağırdan gelerek ki anlatamam yanık yanık ,şöyle yumurta topuklu yandan ceketli Üsküdar külhanbeyi halt eder..Valla adamcağız korku dolu bakışlarla yüzüme bakıyordu..Herhalde içinden''vay deli karı,şu dersi bir sağlam bitirsem yarabbi'' diyordu...Neyse ,hayttt larla dolu güzel bir tatil geçirmiştik..Bakalım bu kış ne yapacağız..Kuşlar gibi kayacakmıyım yoksa yine böğürecekmiyim bilemiyorum..
                               Eh ne yapayım ki,herkesin benim gibi böyle süper kabiliyetli olması tabiki imkansız..Ben tenisi de 100 dersde filan çözüp hocaları zengin etmiştim..Eee,öyle de olmak lazım ne o öyle tak kayağı  ayağına çık ilk dersde kay.Vay vay vay!!!!

Ayrıca kulakları çınlasın Kartalkaya'dan Cahit hoca  bana Basri'yle haber yollatmış,''Dağda ev yaptırıyorum,gelsin hanıma ben ders vereyim'' diye...Çok para lazım herhalde!!!!!!   


fulya

Hiç yorum yok: