22 Kasım 2009 Pazar

KAŞINIYORSA...





                           Bugün sevgili Dido'yu aradım..Telefonda bir ses ,sormayın gitsin..Kapı gıcırtısı gibi..Tabiiki hemen çözdüm olayı..Dido'şun sesi böyle çıktımı bilin ki vukuat var..Hele hele ağırdan ağırdan kapı gıcırtısı gibiyse
iş çok vahimmm...
                      Neyse öğrendik sonunda canım..Dikenli canını sıkmış..
Böyle işlerde yapılacak çok önemli metotlar var canım...Mesela hiç yokmuş farzedersiniz.,Bugün Dido'şun yaptığı gibi..Ama o dikenlilerin ekmeğine yağ bal sürer..Açarlar TV'yi otururlar karşısına..Amanda aman..Etrafta çıt yok..
                    Halbuki onlara çin işkencesi yapacaksınız..Mutfaktan en büyük bıçağı seçip,karşıdaki koltuğa geçip başlayacaksınız bileylemeye..Ay Ay ne keyif.. Veya ütüyü kızdırıp ,altına arada sırada tükürerek cız ettireceksiniz..Amanda aman..Hatta , duyulur bir sesle sakin sakin fare zehirinin prospektüsünü okuyacaksınız..OhhhOhhh...Ya da kapıcıya bir bidon benzin veya kezzap siparişi vereceksiniz Ama unutmadan söyleyeyim bu sipariş yüksek sesle söylenecek..Kesin ve kati olarak..
                   Aman dikkat!! Sakın ha fiiliyata geçmek yok...Sadece ona yapabileceklerinizi hatırlatacaksınız..Bu arada gayet sessiz olup.hafifçe delirmiş gibi gözlerinizi pörtletmek yeter...
                   Anladım mı Dido'şşşş.....
Öyle yok farzetmekle bu iş olmaz..
Haaa,bana gelince,ben bunları uyguluyormuyum..Maalesef ...Ben dikenlime kıyamıyorum...Ama birgün o bunları bana yapabilir..Çünkü bizde
kaşınan taraf ben oluyorum hep..

NOT:Kaşınan sizseniz bu uygulamaları unutun gitsin yaaa....


fulya

Hiç yorum yok: