2 Kasım 2009 Pazartesi

EŞEK

                     ''Eşek tepmiş gibi'' bir tabir vardır..Bunun ne olduğunu bilen var mı ? Kaçımızı eşek tepti ki bilelim..
                   Hastalanırız''eşek tepmiş gibiyim ''deriz...
                   Sevgilimizden ayrılırız  yine  eşek tepmiş gibi hissederiz....
                   İşimiz kötü gider...vs...vs..Hep aynı kelime..Eşşek tepti.
Ya,şimdi bir düşünelim bu garip hayvanı,bence biz biraz abartıyoruz.Bunun tekmesinde unutulmayacak ne olabilir ki...Bizler ne tekmeler yiyiyoruz hayatta,bence eşeğin ki hafif kalır..Ama suçlayacak biri lazım ya...O da bu zavallı ağzı var dili olmayan gariban..Çıkıp ortaya da ''hişt bana bak ulan,seni ben mi teptim yoksa sevgilin olacak hıyar mı'' diyebilir mi? Ya da ,''bana bak hele seni ben değil , grip tepti arkadaş'' diyebilir mi? Diyemezzz,onun içinde biz  eşeğe  yükleniriz...
                 Daha neler neler ,''Eşşek hoşaftan ne anlar'' tabiri mesela......
Yaaa,onu da bilmiyoruz.Belki de hoşaftan acayip anlıyordur...Kitabını yazmıştır...
                 Haaa!!sonra sevgili babacığımın bir lafını hiç unutamam .O da kızınca ''Keyif , eşşek te olur'' derdi..Zavallıda ne keyif olacak ya...Olsa olsa inat olur..Eee,bu hayvanda bu inat yapmayı bunca iftiradan sonra hak ediyor bee!!!!!
               Eşşeklerin inadını tüm kalbimle destekliyor ve onları bu eylemlerinde haklı buluyorum....


Bir de bunlar cahillikle de suçlarız..Hatta''Oku da eşek olma'' deriz...Bu resim de ne kadar yanıldığımızın bir kanıtıdır.

Hahaaaaa..


fulya

    

Hiç yorum yok: