16 Kasım 2009 Pazartesi

SABAH SABAH...




                             

                             Sabah  saat 6.45 acı acı başucumdaki çalar saatle uyandım..Gözlerim kapalı Efe'yi uyandırmaya gittim ..Ooo çocuk kalkmış Jetix seyrediyor .Ama ben ayakta uyuyorum...Mutfağa daldım,Efoş'un kahvaltısını hazırlarken Dido'yu aradım..Tabiki o saatte sohbet için değil..Can'ı kaldırsın diye...
Dido'dan ne olduğu belli olmayan  bir cevap geldi..Kadın o saatte başka bir dilden konuşuyor ama ben anlıyorum onu artık....O  trans da ...o saatte uyurgezer...uyurgezmez..Her birşey onda....Poposundaki pireleri bir türlü kovamıyor!!!!
Neyse ,Dido telefonu kapatmış ve Can'a ''in aşağı'' demiş..Allahaşkına saat 7.00....Ne aşağısı...
İkinci telefonda Can'ın aşağıda olduğunu öğrendim...Ben de bir panik..Can aşağıda bekliyor..Sabah ayazı...Efe sallanıyor...Neft yağını bilirmisiniz...Bilirsiniz bilirsiniz...
Dido'yu tekrar aradığımda trans vaziyetinden çıkmıştı..Bana ''ya uykumda öyle anladım''filan gibi şeyler söylüyordu..Bir baktım arkadan vıdı vıdı vıdı...Dikenli laf yetiştiriyor...Neymiş efendim...Dido sabahları birşeyden anlayamıyormuş filan fıstık.....
                             Yaaaa kardeşim dikenli!!!Anlasana kız Boğa burcu..Sen onu bir sabah karga şeyini yemeden Bora Bora adalarında uyandır da gör bakayım..Anlayıp anlamadığını...Sonra konuşalım...Vıdı vıdı vıdı....
                             Bu arada ben de boğayım... 
Kötüyüm ben kötüyüm...  


fulya                                                                               

Hiç yorum yok: