12 Kasım 2009 Perşembe

BİLEMENKO






                             Bayılıyorum her dansı bilene,dans etmeyi sevene..Vals,tango mango,çaça maça daha neler neler..Horon moron,zeybek..Göbek havası kibarcası çiftetelli..Ne olursa olsun canım işte dediğim dans mans...
                      M:Ö çok dans ederdik..O disko senin bu disko benim dolaşırdık..Tabi ki gündüz matinelerine...Cumartesi öğlen Divan Pub..sonra ver elini Hidromel..Club 33 ...Tepinir dururduk..Hele platonik aşklarımıza
sarılmak için slow dans bir fırsattı..  Yakışıklı çocuklar hiç kaçmazdı gözümüzden..Tepinerek dans ederken ''Ay pardon !!çarptım'' ayaklarıyla üstlerine yıkılırdık..Vay be !! Ama çaba harcarmışız..Dansı da bu işe alet etmek cabası...Ne demiş büyüklerden biri ''Dans,yatay arzuların dikey tatbikidir'''...  
                          İçimin bir yerinde,hep oryantal dans bilememenin ezikliği kalmıştır..Hani şu göbek havası başlar,kadınlar atar kendilerini piste ,kıvır allah kıvır..İşte bunu hiç beceremedim..Odun gibiyim maşallah!!!Sonracığıma romen havası çalar yine kadınlar piste...Yaaa acaip kıskanırım ben bunları..Kendimi uzaylı Zekiye gibi hissediyorum..

Bazı kadınlar,her bir naneyi bilir...Bayılıyorum....Flemenkoyu bile ...Onlara yetişemeyen adamlarda sadece bilemenkoyu...Ha ha haaaaa.....


fulya


                               

Hiç yorum yok: