12 Kasım 2009 Perşembe

ZIBAR FULYA ZIBAR




                           

                             Herşeyi deniyorum.....
En rahat yastık.en rahat yatak,yorgan yatarken ılık süt,bazen unisom vs vs..
                       Uyu be Fulya...
Sanki yatakta harp var...Düşmanlar basacakmış gibi teyakkuzdayım .Zaten sabah kargalar o malum şeyi tıkınmadan önce kalkıyorum bir uyuyayım şöyle..Herkes gibi fosur fosur (bu ne demekse..İnşaallah bol bol gaz çıkararak uyumak anlamında değildir) gerisinde pireler uçuşturarak...Ayyy nerde o geceler yahu..
                      Eskiden bir yatardım,24 saat hiç uyanmadan uyurdum. Acısımı çıkıyor acaba,yoksa biri bana beddua mı etti ''Yastığınla buluşama'' gibi..Kuzulara, değil duvar, ip bile atlatıyorum olmuyor..Tam uykuya dalıyorum Basri'den bir ses ''canım arkanı dönermisin'' diye..Belli ki  o an da horluyorum..Tabi ki arkamı dönerken uyanıyorum,uyu uyuyabilirsen..Eskiden bu ''arkanı dön '' işini ben yapardım şimdi Basri acısını çıkarıyor gibime geliyor..
Valla kendime ''eeee ''diye  ninni mi söylesem acaba,böyle yapınca Zeyno uyuyor çünkü..
Zıbarmak istiyorummmm.Öyle sürekli wc ye kalkarak,yatakla harp ederek gecede toplam 2 saat kestirerek değillll...Zıbarmak istiyorummm!!!!!  Üç gün üç gece...Düğün yapar gibi...Uyku düğünü..Hoş olmaz mı? Ama tabiki davulsuz zurnasız düğünler gibi..Cool düğün...



Fulya    
















































































                

Hiç yorum yok: