Bu gadget'ta bir hata oluştu

31 Ekim 2009 Cumartesi

ÇOK EĞLENİYORLAR..


               Bu ne biçim hava böyle!!!! Gökyüzünün dibi delinmiş gibi....
               Poseidon,Thyphon,Alkyone sanki bir olmuşlar ,eğleniyorlar.Aralarında turnuva düzenlenmiş gibi..Düşünebiliyormusunuz , Zeus tahtında,yanında Artemis,Afrodit,Athena ,Apollon ve biricik karısı Hera..Bu hengameyi seyrediyorlar.Onlar çok eğleniyor belli,ama ya biz.....Poseidon'un hırsından dalgalar bütün sahili mahvediyor,tekneler zor durumda kaptanlar kafayı yiyecek..Alkyone ise estirip duruyor,ağaçlar köklerinden sallanıyor..Hele bizim evin önündeki kestane ağacı çok zor durumda..Thyphon'la Uranos ise elele vermişler,karartmışlar gökyüzünü..Sadece gökyüzünümü yooo,beni de kararttılar..
             Dedim ya, onlar çok eğleniyorlar...Ama bugün bende eğlenmek istiyordum..Kaç gündür grip yüzünden evdeydim.Tam belimi doğrulttum..Şöyle dışarı çıkıp sevgili dostum Gül ile  yemek ve latte programını düşlerken..Bu turnuva başladı..Yazık değilmi bana yaaaa...Tamam anladım şimdi onların eğlenme mevsimi başladı ama biraz erken değil mi ?
             Pandora da kutusunu açtı zaten...Hastalık,açlık,acımasızlık,kötülük yeryüzüne dağıldı...Vay anam vay!!!Kapat kız o kutuyu ..Sersem şey !!!Senin merakın yüzünden dünya mahvoluyor...
             Ben ,severim bunların Olimpus'taki eğlencelerini..Bayılırım Hera'nın takılarına,Afrodit'in güzelliğine...Hele hele o giysiler yok mu,bitiyorum valla...Ya içtikleri o şaraba ne demeli ...Ay ayyy ayyyy...
            Neyse,siz anladınız beni!!!Tozutturdum yine..Keyfim yerinde,Allah'ıma bin şükür...Sadece eğleniyorummmm...
           
        


fulya



                   

Hiç yorum yok: