20 Ekim 2009 Salı

BULANDIRMAYIN

              
                               Bu sabah uyandığımda,daha kargalar bile kalkmamış ,o meşhur kahvaltılarını yememişdi,Hatta erkek kargalar traş bile olmamıştı.Ben de o kadar  mutluyum ki böyle kalkmaktan,dişlerim jilet gibi,biri bana günaydın der ise gülümsemeye kalktığımda o dişlerin yapabileceklerini düşünmek bile istemiyorum...Kestane ağacındaki sevgili kuşum için bile erkendi ki,ortalıkta yoktuuuu....Anlayacağınız bu sabah müthiş bir kalkma şevki ile uyandım....

                             Yaşam koçları (bu ne demekse,yeni modaaa) hayatınızı rölantiye alın,bazı işlerinizi rafa kaldırın diyorlar,,Tamam da,rafa kaldırmak içinde bir emek vereceksin.Ben titiz kadınımdır.Öyle pat diye birşeyi rafa kaldıramam.Yıkayacağım,ütüleyeceğim,katlayacağım vs.. rafa kaldıracağım.Sonra da onlar orada o kadar cazip pırıl pırıl bana bakarken ''yok burada dursun,yaşam koçum bana bir müddet bunları rafa kaldır'' dedi diye kullanmamazlık edemem.Öyle ben de ilgi çekmeyecek şekilde buruşuk ve kirli şekilde işleri  rafıma kaldıramayacağıma göre (dedim ya titizimmm) bu iş bana göre değil..
...                       ''  Zor güzeli bozar '' derler.Yok ya!!Beni öyle zor mor da bozamaz,,Ben dayanıklıyımdır,taş gibi..Yorgunluk nedir bilmem  yaaa!! Şu çıtır yaşımda nereden çıktı bu.!!!.
                           Daha yapılacak çok iş var..Zeyno,Efe,anneciğim,sevgili dikenli goncam Basri....
                           Yaşam koçlarına da ,zorlara da başlarım ben.!!Benim daha çok yapacak işim var..Kafamı
bulandırmayınız....
  fulya                            

Hiç yorum yok: