15 Ekim 2009 Perşembe

DELİ MİYİM ,NEYİM BEN !!!!!

                   Bu blog oluşturma işi nereden aklıma geldi bilemiyorum....
Tıpkı oluşturmaya başladığım güzel günün gecesindeki lodos fırtınasının verdiği zararlar gibi ,bu blog da bende kalıcı arızaya neden olacak gibi gözüküyor...Tam 3 gündür uğraşıyorum,blogumu oluşturdum,yazmaya başladım ama bana ulaşabilen yok...Nasıl oluyor bu, aklım almıyor.
                 Yoksa yoksa ,ben ulaşılamaz bir kadınmı oldum ne?Yoksa doğuştan yazarmıydım ne?Ayyy yoksa beni sabote mi ediyorlar ne?
                 Ben size söyledim.''Bu blog sevdası bende arızalara sebeb olacak diye''.Şimdi ne dediğimi anlıyorsunuzdur...
                 Ne azim ama .Vazgeçmeyeceğim.Burada bir gün gelecek benim deli saçmalarımı okuyacaksınız!!!!Ne yazacağımı soracaksanız,valla bende bilemiyorum,göreceğiz birlikte..
  Hepiniz güzel kalın.



fulya             
                    
                      

Hiç yorum yok: