22 Ekim 2009 Perşembe

TAKINTI







                    Taktım bu kilolarıma.....
                    Ne yaparsam yapayım(tabiki diyet ve spor dışında çünkü bunlarla zayıflanılmazki) gram kilo veremiyorum..İnanın herşeyi yapıyorum..Sabah kahvaltı yok....Akşam üstü koca bir sandviç...Gece 11 'den sonra ne bulursan ye misali..Tatlı yiyiyorum üstüne canım tuzlu çekiyor onu da yiyiyorum.
Valla billa,kesinlikle su içmiyorum,meyve yemiyorum sebzeyi arasıra kaçamak yapıyorum,yinede gram oynamıyorum.
                   Kızıyorum ,bazıları zayıflayacağım diyor,iki ayda 10 kilo veriyor.Ne yapıyorlar hangi diyetisyene gidiyorlar merak ediyorum.
                  Azimliyim,sonunda son iş olarak metobolizmamı
da yavaşlatmaya çalışacağım,bakalım bu sefer
ne olacak.Artık ümitsizliğe kapıldım!!!!Sonunda pes edeceğim.Diyet yapacağım,bol su içeceğim,düzenli spor yapacağım..Böylece kiloma kilo katıp oturacağım..Belki böyle mutlu olurum.
                  Ne demişler''THİNK RED''........



fulya

Hiç yorum yok: