30 Ekim 2009 Cuma

MÜZİK


                           Canım Ersin yazın ortalarında ,Leonard Cohen konserine gittikten sonra,bloguna Basri hakkında çok güzel bir yazı yazmıştı..'' İlk Leonard Cohen şarkıları ile 1971 senesinde ağabeyim sayesinde tanıştım ,müzik tutkum da ağabeyim sayesinde başlamıştır''diye bir yazıydı bu . Basri'ciği acaip gururlandırmıştı...Ama hakettiği bir övgüydü bu...
                               Bundan birkaç yıl öncede ,benim canım kardeşim Ezel'de bir dergide kendisi ile yapılan röportajda  bugünkü müzik aletleri tutkusunun,Basri ile başladığından bahsetmişti.O zamanda Basri'ciğim çok gururlanmıştı..Ama bu da hakettiği bir övgüydü......
                            Evet,denilen gibi müzik bizim evimizin vazgeçilmezi..İyi aletler,1000'e yakın orjinal CD..
Bizde müzik öyle sessiz sedasız dinlenmez!!!!Yani çalınan her parçanın  hakkı verilir!!!Bir ara komşuların karakola şikayetlerinden polislerle kardeş gibi olmuştuk.Gece yarısı kapı çalınır,''Aman abi yine şikayet var lütfen biraz şunu kıs''diyen polis arkadaş eve  gelirdi.Bazen de insanlar evin önünde duvara oturup çalan müziği dinlerlerdi...Bizim evde çocuklar,yüksek sesli müzikle uyudular,müzik bitincede yaygarayı basarak uyandılar...     
                         Şimdi apartmanlı olduk..Artık tozutturarak müzik dinleyemiyoruz...Arasıra kaçamaklar oluyor..
                         Özlüyorum Cavitpraşa 21 'i...Evimi özlüyorum..Orada geçen yılları özlüyorum..Bahçedeki herşeyi çalan çingeneleri özlüyorum..Müzikten anlamayan komşuları özlüyorum..Camlardan içeri giren arkadaşları ..kısaca ben 21 ' i özlüyorum.... 


fulya
               

Hiç yorum yok: