17 Ekim 2009 Cumartesi

Hayat

                Hayat  ne garip,insanın elinde yakaladığı narin bir kelebek gibi....
Avcunu fazla sıkarsan öldürürsün,açarsan uçar gider...Yani kelebeği yakalayıpta ona sahip çıkma yolun yok..Tıpkı ömrüne sahip çıkamadığın gibi...Sana ne kadar biçildi ise o kadar avcunda.Hani derler ya'' güzel yaşa''..Düşününce hak veriyorum,hakikaten güzel yaşamalı...
             Dünü hiç düşünmeden!!Bugününü yaşamak lazım.Yarın,öbür gün,daha sonraki gün belkide hiç olmaz..
             Ne bu böyle !!Nereden çıktı bu ''bu günü yaşa'' düşüncesi ya!!!.
Arkadaşlar,siz bana bakmayın.Herşeyi yaşayın,dünü de yarınları da..Öyle benim kafamda esen karayele inanmayın ya .Benim ruhum kara bu gün.İlerisi için programlar yapın.İçinde sevgi olsun,aşk olsun,azıcık nefret azıcık intikam olsun,pembe olsun,grileri de katmayı unutmayın.Kısaca herşey olsun.Ama en önemlisi hayatınızın içine kendinizi katmayı unutmayın.
          Şimdi aklıma sevgili anneannemin bir lafı geldi.Hapşırınca ona ''çok yaşa'' derdik,o da bize kızarak
''bana çok yaşa demeyin,iyi yaşa deyin''diyerek her defasında söylediğimizi düzeltirdi.O şimdi 98 yaşında.Sağlıklı ve iyi yaşıyor.Hayatına hep sıkı sahip çıktı.


Güzel kalın.
fulya

Hiç yorum yok: