Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Ekim 2009 Pazartesi

NATOOOO!!!

                      Nato;
                      Ne zannettiniz? Yoksa akşamın bu saatinde Kuzey Atlantik Pakt'ınımı yazacağımı düşünüyorsunuz? Yok ,yok merak etmeyin.Böyle ciddi şeyleri düşünecek ve yazacak kadar aklım çıtır değil!!!!
                     Bu Nato,benim minik kuşum Zeyno'mun bakıcısı..İlk gördüğüm gün ''nerelisin''diye sordum,bir
şey söyledi ama anlayamadım ve üstelemedim.Bana ne ya!!memleketinden...Genelde kafa hareketlerinden anlayıp anlamadığını çözüyorum.bir de arasıra şöyle bir gözlerini pörtleterek bakışı var sormayın gitsin.Ben diyeyim 90 kilo siz deyin 100 kilo ,enine boyuna ...Anlayacağınız mini mini bir tombul kuş.Ama hakkını yemiyeyim Zeyno'mu çok seviyor ,,hiç birimizin anlamadığı acaip bir dilden o koca gövdeye yakışmayan çok ince bir sesle ona şarkılar söylüyor.Galiba agucuk filan türünde birşeyler,benim parmak meleğim de o böyle
şakıyınca ,ya susuyor ya da afaganlar basıp daha çok ağlıyor..Valla kız büyüyünce bu kadından korkabilirde,Aman yine abarttım..Nato işte,taş gibi kadın...
                 Nato 'yu düşününce aklıma hep ''Nato kafa ,nato mermer'' lafı geliyor .Bu da ne demekse..Herhalde akıllı kadın,sağlam kadın gibi bir şey olsa gerek...Yoksa yoksa,taş kafa mı demek...
Aman allahım!!Ben bu kadını ne kadar seviyorum yaaaaa....Öleceğim derdimden..


fulya

Hiç yorum yok: