18 Ekim 2009 Pazar

Yaş 15

                   

                    Bugün ,aklıma birden çok çok eskiler geldi.
Yeni yeni genç kızlığa adım attığım zamanlar,hiç düşünmeden yaptığım çocukça hatalar..Mesela okulu hiç sevmez,ilk fırsatta kırmaya çalışırdım,her defasında da okulu kırdığımı ben eve gelmeden önce babam duyar,neredeysem gelir beni bulurdu,geriside malum tabii,büyük cezalar...Ha ha ha..Ama beni tekrar denemekten hiç bir şey alıkoyamazdı.Kısacası yaramazdımmm....
Babamın bunları nasıl bildiğine akıl sır erdiremezdim ve beni takip ediyor zannederdim.Halbuki o zamanlar Bağdat caddesinde oturan herkes birbirini tanırdı,bu yüzden de babamın herşeyden haberi olurdu.Ama tabii benim bunları çözmem birkaç senemi almıştı.Sevgili babam kulakları çınlasın..O herzaman meraklıydı,hala da meraklı..KGB ajanı gibidir valla.Az çektirmedi bana,tabiki bende ona....
                Bağdat caddesi deyince,çoğunuz bilir meşhur Club 33 'vardı..O yaşlarda,İstanbul'da iyi kar yağardı.Bizde akşamları Club 33'ün yokuşunda kayardık..Ne eğlenceydi ama...Sevgili Müjdat kulakların çınlasın.Bütün kız babalarının en güvendiği arkadaşımız...Onunla her yere izin vardı.Şeytan tüyü vardı onda...
Babaları dize getiren tüylerden...Laf aramızda o da bu tüylerini iyi kullanırdı ya sormayın gitsin..Sinir şey,başkasının parmaklarıyla burnunu karıştırmak en sevdiği şakaydı,sordum hala bazen bunu yapıyormuş.Senelerin unutturamadığı,sevgili dostum..
             Mira vardı,Ayşım,Nilüfer,Figen,Nur,Tabiki rahmetli Beril'im..Unutulmayan vazgeçilemeyen arkadaşlar..
            Yapılan  yaramazlıklar,komik flörtler,
Mira ile Divan Pastahanesine oturup ön iki dişimizi siyah kaş kalemi ile boyayıp,hoşlanmadığımız bizi kesen çocuklardan kurtulma numaraları.
Rahmetli Beril ile Baylan maceraları...
Platonik aşklarımızı sürekli takip işleri...
            Sonra,büyüdük.Hem de bir anda.Göz açıp kapayıncaya kadar (benimkisi nasıl bir gözse 35 sene bir kırpmada geçti).Herkes yoluna gitti..Hepimizde çoluk çocuk..Göbekler bomba gibi,saçlarda bol miktarda ak...Ama biliyorum ki,hepimizin ruhu aynı,aslında ben onlara baktığımda o kır saçları,göbekleri,koca kalçaları görmüyorum.Gözümün önünde hep onlar 15 yaşında..Deli dolu,çılgın,komik..
        
 fulya             

Hiç yorum yok: