22 Ekim 2009 Perşembe

GEÇMİŞ,GEÇMİŞTİRRRR


                   Uzun zamandır dikkatimi çekti.Biz ve bizim yaşımızdakiler(yani söylemesi zor 50'lik çıtırlar,kıtırlar)sürekli birbirimize eski şarkılar yollar olduk..Yeni yetmelerin ağzıyla''naftalinlikleri''.Haklılar valla..hakikaten çok eskiler...Bir de aramızda ''ooooo,süperrrr ,aaaa ne kadar eskileri hatırladım'' gibi de yorumlar yapıp elden ele dolaştırıyoruz..
                 Yaaaa!! Bu şarkıcıların hepsi hala hayatta,yepyeni bir sürü parçalarıda var.Onları niye birbirimize yollamıyoruz ki..Bilmiyoruz da ondan...Artık müzik filan dinleyecek zamanda yok,onları akılda tutacak hafızada yokkk.....
                  Haa,tabiki birde yeni sanatçılar var,muhteşem şarkılar dolaşıyor radyolarda ,ama çoğumuz bunları bilmiyoruz..Hani kazara yolumuz düşüp de (şaşkın tavuklar gibi oturduğumuz) barlarda,gençlerimizin cayır cayır yanarken bizim de ''Ayy ben de eskiden güneşe bir yatardım ,marsık gibi yanardım''diye düşündüğümüz beach lerde dinlediğimiz onlarca parça var ki,hepsi çok güzel,ama biz inatla onları bırakıp hala eskileri birbirimize yolluyoruz..
               Bizim bu eski parçalarda hatıralarımız var çümkü...Eski yaşanmışlıklar var...
Tamam bunları unutalım demiyorum,zaten unutamayızda,ama geçmiç ,her şey de geçmiştir.Şarkılarda bile....
              Bu arada unutmadan söyleyeyim..İnsan yaşlandıkça,çok eskileri hatırlarmış.Şimdi daha iyi anlıyorum,anneannem (yaş 98)3 yaş civarını çok iyi hatırlıyor , ama Efe'ciğim (yaş 10) sabah yediğini hatırlamıyor...
              Ben ise hatırlamak istediklerimi çok iyi hatırlıyorum,istemediklerim ise tam fransız...Anlarsınız ya.........



fulya

















































               

Hiç yorum yok: