19 Ekim 2009 Pazartesi

VAZGEÇEMEDİĞİM!!!



                  
                           Bu karikatüre bayılıyorum...
     Hakikaten bu kadar ısrarla içince ,sigaranın üstünde kibarca''Sigara öldürür'' yazısı çok abes kaçıyor,Bu
''İç geber'' bence bana az bile...Daha kötü şeyler yazmalı..''Ölünce mezarında ters dön'',''Hortla'' filan gibisi
belki daha etkili olabilir..Tahminlerime göre,yakında Türk sigaralarının üzerinde ''Cin çıkar çarpılırsınız,yakmadan önce Cin kovma duası okumayı ihmal etmeyin'' veya ''İçerseniz ,cehennem azabı çekersiniz'' ya da ''Besmele ile içilmez'' filan yazılabilir...Bakın,ben böyle şeylerden çok ürkerim..Hele hele cin min işinden acayip tırsarım...Günün birinde sigarayı bırakırsam,araştırın bakın sigaraların üzerinde bunlar yazılmaya başlanmıştır,yoksa ''İç geber'' filan bana vız gelir,hele hele o kibar ''Sigara öldürür'' yazısı beni gaza bile getiriyor...


fulya

Hiç yorum yok: