4 Aralık 2009 Cuma

PEMBE BEBEK PERİ


                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                          


               
                       Bugün öğlen bir peri kızı süzülüverdi evin kapısından içeri.....
       Kanatları daha minicik,şeffaf  bir tül gibi dalgalanıyordu...Etrafına toz pembe  pırıltılı bir ışık saçıyordu...Minicik suratında tatlı bir gülümseme...
       Gelen benim mutluluk perimdi,huzur perimdi...
Tüm haftanın yorgunluğu,bana o minicik elleriyle dokunması ile uçtu gitti.. Derin bakışları ile beni şöyle bir süzdü,ta içimin derinliklerine kadar baktı..
Bana sanki ''bak ben geldim,şimdi beni her kucağına aldığında,her kokladığında canına can katacağım''der gibiydi...
Bir anda evin her yanını mis gibi bir koku kapladı,insanın aklını başından alan tatlı bir koku,onun kokusu...
       Evet...Öğlen gelen peri,Zeyno'mdu...
Kaç yaşına gelirse gelsin onun için ben hep bunları hissedeceğim,o evime her geldiğinde mutluluk perim geldi diye yüreğim coşacak...Evime neşeyi ,sevgiyi katacak...bana hep hayatımın güzelliklerini hatırlatacak..

fulya                                    
                                






2 yorum:

Adsız dedi ki...

o peri benim herşeyim :) gerçekten de ömür katıyor hayatımıza ve inan o da seni çok seviyor Fuliş

Unknown dedi ki...

Cmt siyi artık iple çeker oldum...