27 Aralık 2009 Pazar

ALLAH AFFETSİN !! HIR GÜR ALIŞVERİŞ YAPTIK...

  


                         Aman tanrım,sen beni affet...Böyle bir gaflete nasıl düştüm ben de bilmiyorum...Sen bağışlayansın...Aklıma bundan böyle sahip çıkacağım...Söz !!!!
                   Şimdi bu yakarışın nedenini merak ettiniz değilmi?
Çünkü yılbaşı arifesinde hem de cuma cumartesi günü alışverişe çıkma hatasında bulundum..Herkes kendini sokaklara atmıştı...Trafik kördüğüm ,caddelerde insanlar,AVM ler deseniz mahşer yeri gibi..Sanki bedava mal dağıtıyorlar..Para yok diyorlar..Nasıl yok ya!!!Mağazalarda mal kalmamış,bunları Venüs'ten mi gelip aldılar..Sanki minicik yeşil uzaylı dostlarımız tüm ihtiyaçlarını bizim mağazalardan giderdi !! Yok ya devenin bale pabucu!!!Bal gibi bizler tükettik..
                  Herkesi anlıyorum..Yılbaşı tabii..Herkes birilerine hediye vermeye çabalıyor.Anlamadığım islami bayanların yaptığı yılbaşı alışverişi..Ne oldu da haram şeylere kendilerini  kaptırdılar,onlara göre yeni yılın tarihi bu değil,neyi kutluyorlar acaba ?Tövbe tövbe..Neyse,bunları bu sene de görmemezliğe gelelimmmm!!!!!!
                    Allah affetsin,(onun için yakarıyorum)insanlarla kavga dövüş alışveriş işimi de hallettim..
                    Ehh,artık seni bekliyorum yeni yıl,hacı bekler gibi....Umutlarım var.Lotto,şans topu,milli piyango gibi..Beraberinde bunları da getirirsin umarım.Her sene elin boş geliyorsun..Halbuki ben seni karşılayabilmek için neler yapıyorum neler...Utan da, bu gelişinde artık beni de gör bari!!!

fulya

    

Hiç yorum yok: